• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior

Planning, Implementation, and Control

Hardcover | Engels | Research Essentials Collection
€ 300,45
+ 600 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In today's increasingly connected business world, there is new pressure for local brands to go global, and a need for already global corporations to cater to new audiences that were previously ignored. Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior: Planning, Implementation, and Control brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries. This book is an essential reference source for professionals looking to incorporate the laws and practices of Islam into the global presence of their company and presents a cutting edge look at worldwide retail for marketing researchers and academics.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
412
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781466681392
Verschijningsdatum:
28/02/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
178 mm x 254 mm
Gewicht:
929 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 600 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie april
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.