Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Some management theorists believe that Muslim organizations across the globe have internalized western values; some hold a diametrically opposite view that Muslims as a community and Muslim executives as well have not given up Islamic values and their companies definitely have a strong imprint of Islamic culture. To fathom the depths of Muslim organizations and to demystify the prevailing corporate culture, this study was designed. This research investigated the internalization and application of value systems - Islamic and western - of Muslim executives in their organizations located in countries like Bangladesh, Pakistan, India, Malaysia, Indonesia and Saudi Arabia. Further this study has also brought out all those personal values which have transcended the organizational boundaries, i.e. those values which are instrumental in shaping the corporate culture. The question of the impact of executives' values on the styles of management was investigated as well. The findings are presented in this book.