• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Is Pakistan International Airlines Up to the Mark?

Faizan Ali, Bidit Lal Dey
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Organizations today are becoming customer oriented due to increased competition. The goal of services providers is to develop services which attract and keep customers who are satisfied, loyal and speak well of the organization. The nature of services makes the evaluation of service quality subject of many researches. But evaluating service quality of airlines was not much studied. The aim of this research is to find out the dimensions of service quality for airlines and using them to evaluate the service quality of Pakistan International Airlines (PIA). Further the research finds the relationship between the service quality provided by PIA and their customer satisfaction. The data collected through a questionnaire was analyzed via factor analysis, regression analysis, correlation analysis and hypotheses test. The results of the survey suggest that there is a direct relationship between all the service quality dimensions (Reliability, Comfort, Personal attention, Physical features) and the service quality. A strong and significant relationship was also found between the service quality and customer satisfaction.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
112
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639364453
Verschijningsdatum:
22/06/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
176 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.