Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The extraordinary rise of musicology in Ireland over the last 20 years has generated an increased interest in the sister discipline of music theory and analysis. Irish Musical Analysis highlights this development and presents a substantial cross-section of the current state of the discipline in two main parts. Part I of the book offers analytical perspectives on compositional techniques used by Irish composers, including Kevin Volans, Roger Doyle, A.J. Potter, John Kinsella, Eric Sweeney, and Gerald Barry. Part II engages more broadly with mainstream theoretical and analytical topics and embraces a wide range of works, genres, and approaches, including repertoire from the early 19th to the later 20th century (Schubert, Chopin, Brahms, Bruckner, Nielsen, Sibelius), as well as theoretical perspectives from Schenkerian theory and sonata theory to post-tonal voice leading and serialism. (Series: Irish Musical Studies - Vol. 11)