Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As Irish media and society move from an insular, domestic focus in the mid-twentieth century to the global outlook of the twenty-first, this book traces how indigenous media have come to terms with international media players, the role of supranational regulation and the rapid emergence of media forms that know no geographical boundaries. The first edition of Irish media: a critical history in 2001 immediately established itself as the pre-eminent account of how print and broadcast media had developed in Ireland since the foundation of the state. This revised edition extends the period covered backward to the seventeenth century and forward to the twenty-first, and adds online media to the industries covered. It examines the relationship between Irish media and the specific contours of Irish politics, society, culture and the economy, tracing how key events in Irish life - from the civil war to the post-2008 economic crash - were reflected in media coverage, and how those events impacted upon media industries. [Subject: Media Studies, Irish Studies, Politics, Sociology, History]