Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Patient and public involvement in health and social care has become a key element of government policy, and the need to listen and act on the views of patients and the public is an increasingly integral part of the planning and delivery of healthcare. This new edition has been completely revised and updated, providing practical information on the new responsibilities under clinical governance and Health Improvement Programmes, including useful website links and contact details. It offers clear and straightforward practical advice and provides an introduction to the new structures and processes being set up to enable patients and the public to be more influential in designing and delivering healthcare services. This book is essential reading for all healthcare professionals including doctors, nurses and therapists, and those with management responsibilities, as well as policy shapers and patient organisations.