Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Perceived not to have succeeded in traditional academic subjects, disaffected young people move into low-level vocational education programs post-16, often failing to pursue or complete opportunities for progression. This book presents rich qualitative data about the lives and educational experiences of these young people at two large FE Colleges in England's Midlands. It contests assumptions that their aspirations are low and illuminates the complexities of their lives as they try to make the transition from school to work. The data is presented in narrative form so the voices of the young people are clearly heard as they discuss their lives, hopes and aspirations.