Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It shows how to use new Direct12 features such as command lists, pipeline state objects, descriptor heaps and tables, and explicit resource management to reduce CPU overhead and increase scalability across multiple CPU cores. The book covers modern special effects and techniques such as hardware tessellation, writing compute shaders, ambient occlusion, reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures. eBook Customers: Companion files are available for downloading with order number/proof of purchase by writing to the publisher at info@merclearning.com. FEATURES: Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12 Uses new Direct3D 12 features to reduce CPU overhead and take advantage of multiple CPU cores Contains detailed explanations of popular real-time game effects Includes a DVD with source code and all the images (including 4-color) from the book Learn advance rendering techniques such as ambient occlusion, real-time reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, programming the geometry shader, and character animation Covers a mathematics review and 3D rendering fundamentals such as lighting, texturing, blending and stenciling Use the end-of-chapter exercises to test understanding and provide experience with DirectX 12