Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a textbook for a one-term course whose goal is to ease the transition from lower-division calculus courses to upper-division courses in linear and abstract algebra, real and complex analysis, number theory, topology, combinatorics, and so on. Without such a "bridge" course, most upper- division instructors feel the need to start their courses with the rudiments of logic, set theory, equivalence relations, and other basic mathematical raw materials before getting on with the subject at hand. Students who are new to higher mathematics are often startled to discover that mathematics is a subject of ideas, and not just formulaic rituals, and that they are now expected to understand and create mathematical proofs. Mastery of an assortment of technical tricks may have carried the students through calculus, but it is no longer a guarantee of academic success. Students need experience in working with abstract ideas at a nontrivial level if they are to achieve the sophisticated blend of knowledge, disci- pline, and creativity that we call "mathematical maturity. " I don't believe that "theorem-proving" can be taught any more than "question-answering" can be taught. Nevertheless, I have found that it is possible to guide stu- dents gently into the process of mathematical proof in such a way that they become comfortable with the experience and begin asking them- selves questions that will lead them in the right direction.