• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Interpreting Audiences

The Ethnography of Media Consumption

Shaun Moores
Paperback | Engels | Media Culture & Society | nr. 8
€ 58,45
+ 116 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In this comprehensive guide to important new developments in the study of media reception, Shaun Moores reviews a wide range of qualitative audience research and charts the emergence of a critical ethnographic perspective on everyday consumer practices.

The author considers the distinctive features of audience ethnography and outlines its applications in communication and cultural analysis. Four main areas of inquiry are discussed: the power of media texts to determine the meanings made by their readers; the relationship between media genres and the social patterns of taste; the day-to-day settings and dynamic social situations of reception; and the cultural uses and interpretations of communication technologies in the home

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 8

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780803984479
Verschijningsdatum:
5/01/1994
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
159 mm x 233 mm
Gewicht:
240 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.