Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Internet Applications in Euromarketing

Erdener Kaynak, Lynn R Kahle
Hardcover | Engels
€ 74,45
+ 148 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Explore Internet marketing from cross-cultural and cross-national perspectives!

This book examines cutting-edge theory and practice on Internet marketing, putting the latest research on the best ways to exploit this interactive advertising medium in your hands. In Internet Applications in Euromarketing, scholars from Europe and the United States examine essential facets of Internet use, both as a means of product promotion and as a facilitator of consumers? purchasing decisions.

Internet Applications in Euromarketing considers the effectiveness of combining Web advertising with traditional media, looks at ways to make banner ads pay off, highlights techniques for reaching older consumers via the Internet, shows how to take advantage of online word-of-mouth advertising, and more! The handy charts and tables in this well-referenced book make important points of information easy to access and understand.

Internet Applications in Euromarketing looks in-depth at what works and what doesn?t, addressing the questions on marketers? minds (and some that many haven't thought of yet), including:
  • Where is a company's marketing money best spent?what are the media effects for Internet exposure vs. television and print?
  • Is it useful to mention a price, a rebate, or a gift to encourage the Internet user to move from the banner's host site to the brand's site?
  • What are the Internet habits and preferences of seniors, and what are the best ways to reach them?
  • Are banner ads that are disguised as messages from the user's operating system more effective than those that simply appear as advertising?
  • How can we generate word-of-mouth Internet communication?via e-mail, newsgroups, bulletin boards, chat rooms, etc.?and establish credibility?
  • What are the advantages of online discussions over traditional focus groups?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
114
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780789020321
Verschijningsdatum:
10/02/2003
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
407 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 148 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.