Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Diversity is a buzz word in higher education, often characterized solely in ethnic or racial terms. Diversity, however, when properly understood, has a much wider scope; it can refer to cultural and linguistic diversity. Campuses can achieve greater diversity in the broadest sense by understanding how to internationalize higher education. This volume provides insights into how administrators, professors, and students can promote the internationalizing effort. Chapters are devoted to promoting the effort by explaining how to help students from other countries be successful in the U.S. classroom, how to provide opportunities for native students and professors to work and study overseas, how to develop exchange programs, and how to help non-native families adjust to U.s. culture. For those interested in how to internationalize higher education, this volume provides a wealth of practical advice.
This is the 117th issue of the Jossey-Bass series New Directions for Higher Education.