Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Economie
  5. International Trade and the Music Industry

International Trade and the Music Industry

Live Music Services from the Caribbean

Lisa Gordon
€ 62,45
+ 124 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Live music events are synonymous with fun but seldom associated with international trade. This book serves to transform this mindset, through describing the economic value of live music and analysing the factors affecting international trade in Caribbean live music services.

Race and ethnicity, unachieved regionalism within the Caribbean, and perceived biases in international trade agreements are assessed in relation to their impact on this trade. Several topics presented in this book are based on empirical findings from a previous microeconomic study, dedicated entirely to international trade in live music. Moreover, this book is unique because it compares the Caribbean and South Korea to assess the effectiveness of strategies aimed at developing international trade in live music services. This comparison should inspire robust policy initiatives for advancing international trade in Caribbean live music, given that South Korea is presently a heavyweight in the export of its entertainment services, despite language barriers.

Given the interdisciplinary nature of this book, it will appeal to a wide range of readers such as postgraduate students or researchers of microeconomics, intraregional trade, international trade, international business, international relations, public policy, and cultural studies, as well as IP legal professionals, live music stakeholders, cultural practitioners, and policymakers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
110
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032380612
Verschijningsdatum:
31/01/2023
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
140 mm x 216 mm
Gewicht:
294 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 124 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.