Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pursuing educational goals in a cross-cultural context entails adjustments and adaptations to get acclimated to the host University. This study used a heuristic phenomenology approach to investigate a group of international students' acculturation experiences to the academic features of the School of Linguistics and Applied Language Studies (SLALS) at Carleton University, Ottawa, Canada, related to teacher-student roles and relationship, classroom teaching methodology and assessment of students' performance. The data revealed that international students had varying degree of difficulty adapting to the academic norms and conventions of SLALS.