Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Sport Marketing

About service quality in the football industry

Hans Westerbeek
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The purpose of the study presented in this book was to identify place-specific dimensions of service quality in spectator sport settings (in this case football) and determine if the importance of these dimensions differed across cultures. Appreciating and dealing with differences in (local or national) culture are one of the most critical success factors when developing international marketing strategies. As such this study has made a contribution to the body of knowledge in regard to international marketing in the sport industry.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
316
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783838334011
Uitvoering:
Paperback
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.