Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The diverse body of educational institutions termed 'international schools' have grown enormously in number and profile over the past four decades yet have received little attention as 'organizations'. This book is based upon research exploring the broad area of public relations activity. In particular, the organizational culture of 'informality' and 'isolation' was investigated, as a possible distinct feature. The conclusion drawn was that international schools in the main display a strong Anglo-American organizational culture characterized by high levels of individuality and freedom, coupled with a 'family culture' more normally found in Japanese organizations. This book offers a retrospective analysis, asserting that international schools can be viewed as a 'flexible' and 'functional' type of organization. From a population ecology perspective, they appear to be a 'strong species', with a high survival rate, and an ability to adapt to changing economic and political environments. This book will be of interest to career international educators, administrators, and all other personnel interested in the sustainable governance of this type of school.