Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is the third volume of "International Perspectives on Higher Education Research", a series which aims to feature something of the variety of research being undertaken into higher education systems and issues outside of North America. The theme of this volume is international relations, or how students, academics, universities and higher education systems relate to each other across international borders. The book deliberately sets out to convey a diversity of ideas and approaches. Thus, it includes contributions from researchers working in Australia, Mexico, the Netherlands, New Zealand and the United Kingdom; examples of quantitative and qualitative strategies for data collection and analysis; and methodological approaches ranging from historical and policy analysis to self reflection. What is being considered under the theme of international relations has also been kept deliberately broad. Thus, the eleven chapters in the book examine the movement across borders and between systems of not only students and academics, but also policies and ideas. The book is edited by Malcolm Tight, Professor of Higher Education at Lancaster University in the United Kingdom.