Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Network of Public Libraries

Quality Management in Public Libraries

Ute Klaassen, Chris Wiersma, Thierry Giappiconi
€ 76,95
+ 153 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Sponsored by the Bertelsmann Foundation, the International Network of Public Libraries series recognizes the challenges faced by today's librarians. Consisting of sixteen experts from ten countries, the network strives to create a forum in which information and expertise can be shared in order to increase the effectiveness and efficiency of libraries. Their approach is highly practice-oriented; case studies present especially successful solutions. This series is an innovative resource for public library professionals. Ute Klaassen of the Gütersloh City Library, Germany and Chris Wiersma of the Grönigen City Library, the Netherlands, apply the concept of Total Quality Management (TQM) to the field of library science. They propose models and strategies for meeting the needs and expectations of library customers in order to gain their acceptance and loyalty. Thierry Giappiconi of the City Library of Frèsnes, France, discusses the implementation of marketing tools and techniques to complement and augment existing library strategies, discussing factors such as product, price, distribution, and promotion. Giappiconi cites the importance of setting high standards of customer service through close examination of customer needs.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780810835771
Verschijningsdatum:
17/11/1999
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
134 mm x 213 mm
Gewicht:
267 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 153 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.