• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Marketing

Klaus Backhaus, Joachim Büschken, Markus Voeth
Paperback | Engels
€ 88,45
+ 176 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. It focuses upon international marketing primarily as the coordination of a company's different national marketing programmes. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets? What impact does the exchange of goods and information across borders by customers have? What effect can 'going international' have on an international cost position? How can lead markets act as a guide to future developments in other countries? International Marketing takes a comprehensive look at all the underlying concepts, using a wealth of truly European examples and substantial case studies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
480
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780333963883
Verschijningsdatum:
1/01/2005
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
158 mm x 231 mm
Gewicht:
707 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 176 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.