Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revision with unchanged content. Businesses and their supply chains are becoming more global each day. Many factors have combined to make sourcing outside the home country more financially lucrative for the firm. However, this trend has occasionally been frustrated by failures of undertakings and relationships with firms based in other countries. In many cases the realization of benefits from such relationships is dependent on the acknowledgement of differences between the cultures of the home countries of the firms involved. In fact, such dif-ferences may also influence the inception of the relationship itself. Here the author addresses the following questions: Which non-financial performance measures are important in buyer-supplier relationships? Is there a model for relationship-building applicable across various industries? How are such relationships affected by differences in national culture with regard to sup-pliers from a variety of countries? How important is cultural "similarity" in global sourcing? This book is addressed to researchers in supply chain management, purchasing, and organizational behaviour, as well as profes-sionals in supply chain management.