Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The AIB Fellows Group includes top researchers, educators, and administrators in the IB field. Most of its 60 members have contributed to this edited volume as authors, co-authors and reviewers, including such noteworthy scholars as John Dunning, Alan Rugman and Yair Aharoni, among many others.Its chapters examine aspects of the growth of the field, evaluate our present state of knowledge and outline future lines of research. They cover the growth of several functional areas (marketing, advertising, finance, etc.), review problems of methodological rigor in IB research, trace the history and evolution of IB studies and their likely future trajectories, raise ethical and moral issues about IB practices and evaluate the impact of major theories on IB studies. A couple of chapters cover the history of international business and of the AIB Fellows Group. Altogether, this book provides a benchmark of where IB knowledge stands today and will grow in coming years.