Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Business and Tourism

Global Issues, Contemporary Interactions

€ 106,95
+ 213 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Whether it's bungee jumping in Queenstown or visiting the Guinness factory in Dublin, where we travel - and what we do when we get there - has changed significantly in the past twenty years. This innovative textbook explores what is possibly the most unrecognized of international service industries, placing tourism in the context of contemporary globalization and trade-in services. It provides new perspectives on tourism as a form of international business, and the implications for firms, the state and individuals.

Split into four separate sections, with introductions outlining the key themes in each, it examines important topics such as:

  • the role of governance and regulation in tourism services
  • the effects of increased global mobility on tourism entrepreneurship
  • how tourism businesses are becoming internationalized
  • why other business sectors are increasingly interested in tourism.

Case studies are used throughout to highlight important issues, from developments in the aviation industry to the rise of working holidays. This book gets to the core of a crucial service industry, and is essential reading for any researcher or student of tourism or international business.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
290
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415424318
Verschijningsdatum:
1/03/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 241 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 213 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.