Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

International Business E-BOOK

Simon Collinson, Rajneesh Narula, Amir Qamar, Alan M. Rugman
E-book | Engels
€ 52,99
+ 52 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

The ideal text to help you understand the complexities of the rapidly changing world of international businesses.

International Business, 9th Edition, by Collinson, Narula, Qamar and Rugman combines data, evidence, case studies and latest examples to reflect the new realities of managing multinational businesses in a rapidly changing world. It connects key theories, methodological tools and analytical frameworks to map trends, make predictions and take on the role of decision makers in business and governments to enable them to lead organizations with real insight in a complex, global business environment.

Suitable for undergraduate and postgraduate business students, as well as practicing managers, this textbook offers a strong focus on socially responsible business strategies of multinational firms, including practical ways to combine profitability with wider accountability for contributing to inclusivity and sustainability.

Key features include:

An interdisciplinary approach, covering economic, political, social and cultural dimensions of business and management. Coverage of multiple geographic perspectives – local to global – combined with views from managers within firms coping with external complexity. A new chapter on corporate ethics and corporate social responsibility (CSR) with unique case studies to provide a strong ethical dimension to international business management. A thorough study of international business strategies, including multinational business strategy and organisation structures, and the connections between corporate strategy and national economic competitiveness. New and updated case studies, including growing trade opportunities in Africa, impact of sanctions on Russia during the Ukraine war, US–China trade war, Uber's global expansion, Zara's sustainability strategy, Netflix in Mexico, and innovation at Samsung.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292460888
Verschijningsdatum:
13/08/2024
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 52 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.