Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Intercultural Communicative Competence is widely used in many areas, contexts and situations where cultural diversity is in question. Cultural diversity, which is the result of immigrations, development of the Internet social media, means of telecommunication, tourism, commerce etc. creates pluralism and interculturalism. In today's world, language learning has been promoted all around the world to be able to communicate with the "others" and understand "them". Learning languages is seen as learning cultures so teaching cultures should be embedded in teaching languages. Bosnia and Herzegovina is one of the most ethnically diverse countries in the world, where intercultural communication competence strategies should be practiced in both formal and informal settings. After the tragic problems the country has faced in recent years, the need to build intercultural communication competence skills in children in the educational settings through schools has vital importance. Our main aim in this study is to evaluate the materials which are taught in BIH from the perspective of intercultural communicative competence.