Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Seit die Kindertageseinrichtung als Bildungsort aufgefasst wird, stehen die Fachkrafte in Kitas vor neuen Herausforderungen: Sie sollen Bildungsprozesse von Kindern begleiten, individuell unterstutzen und diese Prozesse beobachten, reflektieren und dokumentieren. Diese Aufgaben betreffen im Kern didaktische Fragen. Das Buch stellt Grundlagen des didaktischen Handelns dar und erlautert die Besonderheiten kindlichen Lernens in fruhpadagogischen Institutionen. Als eines der Kernprinzipien der Elementardidaktik wird die Interaktion beleuchtet. Diese bildet die Basis einer wertschatzenden und respektvollen Beziehung zwischen Fachkraften und Kindern. Somit sind Interaktionen der Schlussel fur die Unterstutzung und Begleitung kindlicher Bildungsprozesse. Wie diese in didaktischen Uberlegungen, elementarpadagogischen Konzepten und in einer alltagsintegrierten Bildung munden konnen, wird fur die Praxis fruchtbar gemacht.