Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 134,45
+ 268 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Existing robotics technology is still mostly limited to being used by expert programmers who can adapt the systems to new required conditions, but not flexible and adaptable by non-expert workers or end-users. Imitation Learning (IL) has obtained considerable attention as a potential direction for enabling all kinds of users to easily program the behavior of robots or virtual agents. Interactive Imitation Learning (IIL) is a branch of Imitation Learning (IL) where human feedback is provided intermittently during robot execution allowing an online improvement of the robot's behavior. In this monograph, research in IIL is presented and low entry barriers for new practitioners are facilitated by providing a survey of the field that unifies and structures it. In addition, awareness of its potential is raised, what has been accomplished and what are still open research questions being covered. Highlighted are the most relevant works in IIL in terms of human-robot interaction (i.e., types of feedback), interfaces (i.e., means of providing feedback), learning (i.e., models learned from feedback and function approximators), user experience (i.e., human perception about the learning process), applications, and benchmarks. Furthermore, similarities and differences between IIL and Reinforcement Learning (RL) are analyzed, providing a discussion on how the concepts offline, online, off-policy and on-policy learning should be transferred to IIL from the RL literature. Particular focus is given to robotic applications in the real world and their implications are discussed, and limitations and promising future areas of research are provided.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
212
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781638281269
Verschijningsdatum:
22/11/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
303 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 268 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.