Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Interactive Decision AIDS

Effects on Consumers, Retailers, and Manufacturers

Nina Mazar
Paperback | Engels | Marken- Und Produktmanagement
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In a time where the Internet and online retailing play a proliferating role in the world-wide economy, it is of major concern to understand e-commerce's advantages and pitfalls. Only then retailers and manufacturers can act effectively in this extremely competitive market. In this context interactive decision aids, or so called smart agents, are becoming more and more important. While it is known that their key advantage lies in offering various levels of interac tivity with which information can be tailored to each consumer's idiosyncratic needs, little is known about its particular advantages for consumers, retailers, or manufacturer when com pared to the alternative of offline shopping. Nina Maiar's work targets exactly this shortcoming. To be more precise, she deals with one of the currently most feasible interactive decision aids in order to show its usefulness for dif ferent product categories and effects on all actors in the market. Based on profound findings from research on constructive consumer preferences and economics of information, Nina Maiar analyses the consequences in an experimental simulation and demonstrates the deci sion aid's effectiveness and boundaries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
138
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783824480203
Verschijningsdatum:
12/12/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.