Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This title was first published in 2003. In this key volume, William Housley examines the concepts of multidisciplinarity and team practice in social care settings and considers how and why the two concepts have been brought together in recent years. Furthermore, he discusses the various theoretical assumptions that underpin models of multidisciplinary teamwork. This is contrasted with interactional and ethnomethodological approaches that have examined the lived reality of work practices and social organization. The author applies these approaches to understanding multidisciplinary team interaction and communication within social care settings through the use of conversation and membership categorization analysis. Topics covered include the negotiation and accomplishment of professional and lay role-identities, claims making and the display of knowledge in team settings, the use of narrative and stories in decision making and the local organization and accomplishment of team leadership. Furthermore, it is argued that recent developments and ideas concerning the re-engineering of team structures within health and social care settings would benefit from some consideration of observations generated from this approach to exploring multidisciplinary team practice.