Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Inter-City 125 was the brand name of British Rail's High Speed Train (HST) fleet, which was built from 1975 to 1982 and was introduced into service in 1976. The Inter-City 125 train is made up of two Class 43 power cars, one at each end of a set of carriages (the number of carriages varies by operator). The train operates at speeds of up to 125 mph in regular service, making it the fastest diesel-powered train in the world, a record it has held from its introduction to the present day. After four decades, most of the HST fleet is still in front-line service, with various UK train operators. This fascinating Inter-City 125 High Speed Train Owners' Workshop Manual looks at the evolution and anatomy of the Inter-City 125, along with details of the operation and servicing of the trains, views from drivers, and details of how the trains were modernised for the 21st century.