Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Die Automobilindustrie durchlebt einen tiefgreifenden Wandel. Nicht nur die Folgen der weltweiten Finanz- und Wirtschaftskrise sondern auch sozio-ökonomische Megatrends und technologische Entwicklungen erfordern eine strategische Neuausrichtung aller Akteure entlang der automobilen Wertschöpfungskette. Die durchgeführte Expertenbefragung hat in diesem Zusammenhang erhebliche Defizite bei kleinen und mittleren Automobilzulieferern (kmA) aufgezeigt. Aber wie können diese zukunftsgerichtete Produkt- und Technologiestrategien entwickeln? Auf Basis einer umfassenden Markt- und Technologieanalyse sowie einem Vergleich etablierter Methoden des Technologiemanagements hat der Autor ein integriertes Technologie-Roadmapping Verfahren entwickelt, das speziell auf die Bedürfnisse von kmA zugeschnitten ist. Neben detaillierten Verfahrensanweisungen zur konzipierten Workshopreihe bietet das Buch praktische Handlungsempfehlungen für die systematische Einführung und institutionelle Verankerung des Ansatzes in ein bestehendes QM-System. Das Buch richtet sich an Manager und Berater von kmA sowie an alle Interessenten aus wirtschafts- und ingenieurwisschaftlichen Disziplinen.