Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This issue begins with an overview that distinguishes evidence-based practice (EBP) and translation science, followed by a description of Hawaii's statewide EBP program that uses active and multifaceted translation science strategies to facilitate the rate and extent of adoption of EBP changes. With one exception, the remaining articles describe individual EBP projects from five different health care facilities that used the Iowa Model to guide their work. Each article includes an evidence summary, a description of implementation strategies, an evaluation of the innovation, and lessons learned. These completed projects were initiated between 2009 and 2012, address a variety of topical nursing issues, and, for the most part, focus on preventing complications (ie, blood sugar elevations, increased lengths of stay, extubation failures, noise-related injury, pain, surgical site infections, pneumonia, restraint use, delirium, and fever). An additional article describes the use of evidence to inform simulation-based learning, a possible strategy for ensuring competencies in and compliance with EBP interventions. Nursing leaders will come away with solid information about utilizing EBP to improve patient outcomes. The Hawaii program demonstrates that health care quality can be realized by employing the best available evidence and empowering the nursing workforce. It also offers a glimpse of the care that the future nursing workforce could provide to create a health system that provides accessible, affordable and quality care to everyone in the United States.