• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Integrated Marketing Communications

A Global Brand-Driven Approach

Philip J Kitchen, Marwa E Tourky
Paperback | Engels
€ 58,45
+ 116 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Integrated Marketing Communications: A Global Brand-Driven Approach, 2nd edition presents an integrated and global framework to marketing communications, delivered in a highly readable, cohesive and succinct manner. Co-written by the internationally acclaimed leading experts in the field, Philip Kitchen & Marwa Tourky, this core text explores the best ways to communicate effectively both in the present and in the future. Taking a rigorous approach, the textbook provides a critical overview to the modern communications issues found in industry and society today.

It offers a concise, stimulating approach in its coverage of IMC and combines insightful knowledge of trends in the global marketplace, consumer and stakeholder issues with wider adoption of a consumer-driven perspective, as well as a roadmap through the bewildering maze of marketing communications. Comprehensively updated and revised throughout to take into account recent industry developments, this new edition also offers a plan for brand building post-pandemic.

This textbook is ideal for upper-level undergraduates and post-graduate students who would benefit from insightful knowledge of key trends and sharp insights into the important theories and considerations around marketing communications and IMC.



Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
374
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030764159
Verschijningsdatum:
4/01/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
539 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 116 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.