Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With the rise of using internet some new trends like E-commerce, E-business, E-marketing and online shops are becoming the importance parts of new business in 21th century. Having a good framework for online marketing is the most important part of marketing strategy for any companies. World Wide Web appropriates effective tools for marketers such as Social Medias, Search engines, online advertisement, Email marketing, pop up Advertisement and etc. Many E-marketing frameworks exist for supporting E-marketing campaign by using only one tool or mixing some of them. Marketing expert's focused on Search engines optimization and social media as new emerging trends in online environment. This book will propose an optimized and effective multiple channels framework for E marketing by combining search engines optimization and social media networks with one of the oldest tools (Email marketing) to achieve better performance in E-marketing.