• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Integrated Communications in the Postmodern Era

Philip J Kitchen, Ebru Uzunoglu
Hardcover | Engels
€ 153,95
+ 307 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Every business, everywhere, faces challenges in the market spaces and places of the 21st century and no market is immune. Competitive forces are heightening and accelerating. Governments have intervened (often with little discernible effect), and customers - the lifeblood of any business - are not more demanding and more discerning of what businesses and brands are and what they stand for. Technological progress has opened up new horizons for innovation and communication, with social media transmitting news within seconds to different parts of the world. These shifting tectonic plates of communication overlay the gravitational economic forces which necessitate integration of on and offline communications. There are no invisible companies, and what happens in one market is transmitted instantly via global media to receptive consumer VDUs - computer, television, and cell-phone screens - or is almost immediately accessible. The world of information accessibility and the concomitant demise of corporate invisibility is today's world, and it is a communications reality in the 21st century.

This edited book enables readers to develop knowledge, insight, skills, and facility into integrated communications within the postmodern era - a topic of relevance everywhere. This book is based on the papers presented at a conference hosted in Turkey, a rapidly developing nation and one enjoying significant growth in the global marketplace.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
268
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781137388537
Verschijningsdatum:
28/11/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 218 mm
Gewicht:
544 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 307 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.