Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Approximately 60% of all college students enter remediation and 67% of these never finish. This amounts to 2 in 5 of ALL University students dropping out due to lack of Quantitative Literacy (QL). Mathematical remediation is an issue that all modern post-secondary institutions deal with; it is not isolated to any one institution, or even to most pre-1980 universities. Numerous studies point to minimal student participation in SEM (Science, Engineering, and Mathematics) areas. Instead, students are pursuing the softer degrees with the belief that a diploma itself is an entry ticket to the job market. However, lack of interest in mathematics results in lower levels of college preparedness and hence lower levels of college success. The lack of QL plays a specific role in academic success and a general role in career and life success. High school students completing Algebra II are twice as likely to graduate from college and the most employable graduates are typically SEM in nature. Providing students with success starts with a pedagogy that motivates students and promotes perseverance.