Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In order to survive and attain market leadership, organizations must engage in longer-term strategic quality activities to address radical, paradigm-shifting improvements that affect the organization and its competitive position. This requires a different way of thinking and acting by leaders and managers that is known as insightful thinking. This book can show you how to achieve this kind of success. It is about how to think insightfully about quality and to increase the creativity, innovation, and agility of an organization and its employees. Quality must be addressed in strategic as well as operational terms in order for organizations to compete effectively over the long term. Strategic quality management requires insightful leadership.The second edition updates the case discussions about real organizations that illustrate the main points of the book. It challenges leaders and managers to adopt a new way of thinking and presents thought-provoking ideas about how organizations can begin the process of charting their own paths to insight and lasting success.