• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Inside the Customer Universe

How to Build Unique Customer Insight for Profitable Growth and Market Leadership

Henrik Anderson, Thomas Ritter
Hardcover | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Inside the Customer Universe reveals how an organization can become ahead of the game by focusing a its strategy on predicting customer needs rather than following them. This book provides a unique contribution to the field of customer management with a departure from current practice towards understanding customers as 'multi-individuals' and hence solving current confusions surrounding customer behaviour.


Inside the Customer Universe's easy to implement tools, models and strategies provide the reader with the ability to create stable and sustainable customer understanding and, therefore, sustainable business growth.


CUBEical Thinking is a great concept for developing business and the concept of customer types is intriguing as it provides great insights into the drivers behind true customer loyalty.

Niels Henrik Hansen, Director SAS Corporate Sales, Scandinavian Airlines, Denmark


CUBEical Thinking has given us the platform for developing an effective sales and key account management organization which has delivered significant top and bottom line results based on targeted up and cross sales.

Henrik Hubner, Vice President Sales, Sanist?l


CUBEical Thinking has provided us with great customer insights on which we are benefiting in our daily operations and it has helped our organization focus activities and resources.

Carsten Hetling, Nordic Marketing Manager, Zyxel Communications

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
279
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470694244
Verschijningsdatum:
1/09/2008
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
150 mm x 229 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.