Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Innovative Corporate Strategies

of Organisations in Hospitality Industry in Lucknow

V B Singh
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The Liberalization era in India has ushered a series of changes on the economic front, thereby leading to all around changes in the living styles, spending preferences, customer's preferences and eating styles which may be outcome of increased spending potential. This has led to innovations in all spheres of business practices. Hospitality industry is one such industry where innovations have led to a complete change in the offerings, all across the value chain. This industry is so important that it has also become the fancy of more international players than ever before. The changes have swept metropolitans as well as regional urban centers. The challenges brought about by this competition are important areas to study as it no more remains to be a case of simple restaurants offering a regular menu which might have continued for decades or a hotel which might be offering just a couple of segments in its room range. Instead it is now a case of combo packs in servings and highly segmented facility offerings, specific accommodation suiting the needs of business executives, old and young travelers, honeymoon couples, small families etc.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
212
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783847335627
Verschijningsdatum:
30/05/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.