Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Innovative companies! Innovation, marketing and strategy

Innovative companies! Innovation, marketing and strategy

A case study on four companies

Mathias Malmgren, Yanyan Liu
Paperback | Engels
€ 55,45
+ 110 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In a global economy greater attention must be given to an amount of innovative companies in the manufacturing of products and in providing services. Innovative companies must be able to learn in order to survive in today's increasingly fierce competitive environment. Innovations play an important role and need a proper environment that provides knowledge, supportive interaction and incentive structures to become successful. Creating world-beating product concepts is of value only if you can bring them to market successfully. To focus a product innovation process around business objectives and plans allows companies to create and evaluate a strategic positioning. Our approach to study innovations is threefold: Figure out different innovations. An in-depth understanding for how to bringing revolutionary new products to market. Generalize a host of product concepts spanning innovations in strategic positioning. In the conclusion we generalize what kind of innovation, marketing method and strategic positioning the four studied case companies employ. At the final section we suggest a theory model for companies with innovations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
144
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659930362
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
233 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 110 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.