Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides the knowledge necessary for succeeding in a world where companies increasingly work side-by-side with customers to create new products and services. It is a pivotal navigation tool that helps cruise the ocean of customer integration methods and explains how the methods work, when to choose which, and how to seize advantages while avoiding pitfalls.This title is an essential read for research and development managers, marketing professionals, and other practitioners who are involved in new product development to apply customer integration methods effectively and efficiently to drive new product development success. While the application of methods is no guarantee of success, knowledge of the correct selection and appropriate application increases the probability of new product and service development success. Rich in theoretical frameworks, research findings, and practical information about customer integration methods, Innovation Heroes will help the reader appreciate the value of customers as an innovation resource and ways to profit from them.