Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This thesis focused on the issue of IS innovation adoption and provided one theoretical study in IS innovation adoption framework and two empirical studies of organization level Internet-based IS innovation adoption. In the theoretical research, we explored the key determinants of the firm's adoption decision of a specific IS innovation and developed a match-based framework for IS innovation adoption. After our theoretical study, this framework has been tested in two empirical studies both investigating organization level Internet-based IS innovation adoption. In spite of some limitations in these two empirical studies, the results of both our empirical studies provided strong empirical evidences of the applicability of our match-based framework in IS innovation adoption.