Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Organizations today have access to vast stores of data that come in a wide variety of forms and may be stored in places ranging from file cabinets to databases, and from library shelves to the Internet. The enormous growth in the quantity of data, however, has brought with it growing problems with the quality of information, further complicated by the struggles many organizations are experiencing as they try to improve their systems for knowledge management and organizational memory. Failure to manage information properly, or inaccurate data, costs businesses billions of dollars each year. This volume presents cutting-edge research on information quality. Part I seeks to understand how data can be measured and evaluated for quality. Part II deals with the problem of ensuring quality while processing data into information a company can use. Part III presents case studies, while Part IV explores organizational issues related to information quality. Part V addresses issues in information quality education.