Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The role of foreign missions in the conduct of international politics and diplomacy is immeasurable. Diplomatic missions abroad have not only provided avenues for successful negotiations of bilateral importance, it has increased diplomatic rapport with all countries of the world. These functions seem to have been anchored on number domestic imperatives. The first is to expose ones country culturally to other nations of the world. Such exposures are intended to enable these nations to understand ones country better and be able to maintain a friendly relation for the realization of political and economic objectives. The second reason is that of creating a better image for the country in the comity of nations. Positive image-building has become a desirable diplomatic strategy in the conduct of international politics and diplomacy. An effective way of achieving these basic goals is through effective information management in diplomatic missions.This book therefore attempts to find out the level of information management in diplomatic missions.These, have become major issues and challenges of developing countries.