Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This guide covers 195 of the most important information sources that are particularly relevant or useful to those involved in international marketing. It is designed to aid international companies and managers, public or professional organizations, and others in locating and compiling information on foreign markets and marketing regulations, practices, and procedures. It identifies and describes the contents of the major published sources, and includes references to United States government publications, databases, indexes to periodicals and newspapers, and basic reference sources such as directories, almanacs, encyclopedias, handbooks, and records. Economic and political conditions throughout the world, overseas markets, international business techniques, legal rules pertaining to international business operations, companies engaged in foreign trade, facilitating organizations, and financial and credit services are just a few of the topics covered. The book is organized by types of information, a unique arrangement that makes it easy to use when preparing an international marketing plan or locating specific types of marketing data.