Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is the culmination of three years of study of information and referral activity in U.S. public libraries. Information and referal (I&R) is defined broadly as facilitating the link between a people and the resource or resources outside the library that can meet their needs. The book helps to define what I&R is, how some libraries have approached it, and what major problems have been associated with its adoption. It serves as a guide on the role of public libraries in I&R, managing I&R in a library environment, appropriate skills and training, the performance of libraries where I&R has been tried, the impact of library-based I&R on the client group, and how library-based I&R compares with non-library I&R.