Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En este libro Günter Figal se propone abordar dos posibilidades fundamentales de la existencia humana: el involucramiento inmediato en determinadas situaciones y la toma de distancia reflexiva respecto de tal indiferenciación vital. El abordaje de estas dos posibilidades es efectuado a través de una aproximación sistemáticamente reconstructiva al fenómeno de la "actitud hacia sí", un fenómeno que en principio nos remonta a la epiméleia socrática, y que Figal analiza en este caso a partir de tres autores modernos: Kierkegaard, Heidegger y Hegel. El autor se mueve en gran parte por los entre lugares del existencialismo religioso kierkegaardiano, la ontología fundamental de Heidegger y la dialéctica hegeliana, y al mismo tiempo se arriesga a plantear la necesidad de una radicalización fenomenológica del problema para hacer justicia a la complejidad del mismo