Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'This book should be essential reading for all teachers of Mathematics. Two highly experienced and innovative teachers reflect on the approaches they designed and implemented that have raised student achievement and opportunity.' Dr Jo Boaler, Stanford University 'This book will be used by teachers of Mathematics all over the world: its fresh ideas and basis in recent research and theory make it more valuable than other texts aimed at the same audience - it is full of well-founded ideas and exemplary practices which teachers will be able to think about, question, adapt and use.' Dr Bill Barton, University of Auckland 'This is one of those rare texts which one can wholeheartedly recommend to teachers across the whole spectrum from idealistic novice to fatigued veteran. It is intellectually provocative and intensely practical.' Dr William Higginson, Queen's University Canada Mike Ollerton is Senior Lecturer in Mathematics Education at St Martin's College, Lancaster. Anne Watson is Reader in Mathematics Education at the University of Oxford.