Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This exploratory study looked at the barriers, opportunities and experiences of students with disabilities in their pursuit of personal excellence.The psycho-social dimension emerged as the most critical theme and it captured the quintessence of the stories told by the informants.The findings in this focus also concurred with theoretical analyses of developmental stages, pointing to the fact that, whether students are disabled, or non-disabled, their psycho-social needs are equally apparent and robust.Findings at the high school level revealed that inclusion/mainstreaming served to make each individual more aware of others with differences and made them willing to share and work together. Inclusion, however, tended to be restricted to academic interaction. At the UWI, students found the attitudes of staff and students more positive than those which guided the experiences they had at the lower levels, although there were instances of insensitivity by some staff members, as well as negative experiences with non- disabled students during Orientation practices.