Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

In 10 stappen tevreden medewerkers

Maak je medewerkers gelukkig, zodat ze jouw klanten blij maken

Jacqueline van Wijk
Paperback | Nederlands | In 10 stappen
€ 17,50
+ 35 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Als je medewerkers gelukkig zijn, maken ze jouw klanten gelukkig. Maar hoe zorg je er als werkgever voor dat je medewerkers gelukkig en tevreden zijn en blijven? Zo blij dat ze nooit meer bij je weg willen, dat het ziekteverzuim daalt en dat het talent dat je wilt aantrekken vanzelf de weg naar jouw organisatie vindt. De antwoorden op deze vraag lees je in dit boek.



Jacqueline laat je in 10 stappen zien hoe je je medewerkers blij maakt. Na het uitvoeren van de stappen heerst er vertrouwen in je organisatie, gebaseerd op:

- een stevige cultuur

- inzet op talent

- het feit dat je medewerkers zich altijd gehoord en serieus genomen voelen



Dit boek is niet theoretisch maar juist erg praktisch. In elke stap vind je praktijkvoorbeelden en opdrachten. Ga met deze opdrachten aan de slag en maak je medewerkers gelukkig, zodat zij jouw klanten blij maken.



OVER DE AUTEUR:

Jacqueline van Wijk is eigenaar van Jackles, coach en spreker. Ze heeft ruim 20 jaar ervaring met het behandelen van klantsignalen, waarvan 15 jaar bij de grootste particuliere schadeverzekeraar van Nederland. Jacqueline coacht in teamverband en 1-op-1. Ze zit vol praktische kennis en tips voor grote en kleine organisaties om medewerkers, en op die manier klanten, gelukkiger te maken.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Nederlands
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789493222144
Verschijningsdatum:
4/01/2021
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
148 mm x 210 mm
Gewicht:
199 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 35 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.