Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Improving Undergraduate Instruction in Science, Technology, Engineering, and Mathematics
€ 62,95
+ 125 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Participants in this workshop were asked to explore three related questions: (1) how to create measures of undergraduate learning in STEM courses; (2) how such measures might be organized into a framework of criteria and benchmarks to assess instruction; and (3) how such a framework might be used at the institutional level to assess STEM courses and curricula to promote ongoing improvements. The following issues were highlighted:

  • Effective science instruction identifies explicit, measurable learning objectives.
  • Effective teaching assists students in reconciling their incomplete or erroneous preconceptions with new knowledge.
  • Instruction that is limited to passive delivery of information requiring memorization of lecture and text contents is likely to be unsuccessful in eliciting desired learning outcomes.
  • Models of effective instruction that promote conceptual understanding in students and the ability of the learner to apply knowledge in new situations are available.
  • Institutions need better assessment tools for evaluating course design and effective instruction.
  • Deans and department chairs often fail to recognize measures they have at their disposal to enhance incentives for improving education.

Much is still to be learned from research into how to improve instruction in ways that enhance student learning.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780309089296
Verschijningsdatum:
28/06/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
215 mm x 273 mm
Gewicht:
494 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 125 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.